Aug. 31st, 2005

remula: (Default)
Health class was pretty boring today.. Just took notes mostly, from Chapter 01 in the book. I didn't take any good notes, lol. Do that at home...

After class, went over to Kearny and talked to Mr. Tran. Changed my schedule.. Now it looks like this...

Semester One
1 -- Mesa ~ Health 101 [MW] / English 101 [TT]
2 -- Construction
3 -- Discrete Math
4 -- ROTC

Semester Two
1 -- Mesa
2 -- Government / Economics
3 -- AP Calculus
4 -- Spanish 7-8


Red = Not Taking. My second semester is pretty empty ((even though Mr. Tran doesn't know it yet)). I got Construction for second period instead of English. What's the point of taking two English classes in a row? Mr. Tran was all like, "If you fail, you'll be rushing to get it done so you can graduate. Do you really want to change it to Construction?" and I was like, "Yes" then he finally changed it. I won't be rushing to get English if I fail at Mesa. Come on now! Me? Fail a class? NEVER! But if I did, I have two periods open next semester, and if English wasn't offered those periods, I could always take it again at Mesa and pass ((I would so pass if I just took English and failed, don't you think?)).

After he changed English to Construction, he breaks the news that it's a NEW construction teacher this year. x_x

TRAN: Are you sure you want to change it?
ME: Yes.
TRAN: Okay. *changes* You know who the teacher will be?
ME: Umm.. Mr. Myers?
TRAN: No.
ME: Mr. Crossman?
TRAN: No.
ME: ???
TRAN: It's a new young guy. He'll work you hard. Guess I should have told you that before I changed it.

But yeah.. I don't care. Yes, I'd MUCH rather have Mr. Myers, 'cause he's the easiest teacher and I haven't had him in a while. =( But yeah.. =/

After that, asked him to change the Rs (Repeats) on our transcripts ((they're not suppose to be repeats, but actual credits)) and he said he would, but Ms. Swanson came in. >O So he just told us he would and let us leave. x_x Damn.. Is it ever gonna be done? x_x


~Remula
remula: (Default)
Go to your iTunes/media player/Winamp and put it all on shuffle. Say the following questions aloud, and after each one press play. Use the song title as the answer to the question.


What do you think of me, Winamp?
Avril Lavigne - I'm With You // I want to go somewhere new? @_@ I'm confused? I'm out of my mind? Hahah!

Will I have a happy life?
98 Degrees - Stay the Night // I only have one night...?

What do my friends really think of me?
Megumi Hayashibara - Raging Waves [Turquoise Mix] // I had to look up the lyrics and English translations, hahaha. But it means.. be myself? Like myself? Something like that, haha. Turquoise is my birthstone, so December? Hahahah! XP If we just go with the title, I'm an angry person then. XP Angry December person! XP

Do people secretly lust after me?
Yuki Hsu - I am a Girl // I'll take that as a yes...? Hahahahah! I dunno what the lyrics are. XP

How can I make myself happy?
Jump 5 - Beauty and the Beast // I need to find myself a beast?!~ =O

What should I do with my life?
Kwon BoA - Every Heart [Minna Kimochi] // Hmm.. search for love then find it... Or something...

Why must life be so full of pain?
TATU - NAS NE DOGONYAT // Not Gonna Get Us... in Russian. Hahaha. So.. because everyone is hiding.. running away? People aren't tolerant? I dunno.. I don't recall the lyrics that well for this song, hahaha.

How can I maximize my pleasure during sex?
98 Degrees - He'll Never Be... (What I Used To Be To You) // So.. I can only have the best pleasure with the old boyfriend? @_@ Hahahahah!

Will I ever have children?
Megumi Hayashibara - Infinity // *SHICK* OMG! =O That's a lot! Hahahahahha!

Will I die happy?
Pauline Rubio - The Last Goodbye // Oh.. kay... LOL!

Can you give me some advice?
Megumi Hayashibara - Run All The Way // I'm sure this is a sign that I need to start exercising. ^_^;;

What do you think happiness is?
Chihiro Yonekura - Ten Years After // So.. You have to wait ten years to know? @_@

What's my favourite fetish?
Thumbelina - Let Me Be Your Wings // I want to be someone's wings, hahahah.


~Remula
remula: (Default)
HASH(0x8bf1638)
You are the serious type!
Some traits you have are:
-serious
-polite
-calm
-quiet
-anti-social
-dull

You are a very mature person, being well liked by
those older than yourself. Try to losen up a
bit though, enjoy life!


What Prince of Tennis Stereotype are you?
brought to you by Quizilla

Hmmm.. I guess? ^_^;;

~Remula

Profile

remula: (Default)
Remula Wazokana

January 2016

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
1718 1920 212223
24252627282930
31      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 25th, 2017 08:30 pm
Powered by Dreamwidth Studios